Saturday, April 14, 2012

Jadilah sebahagian daripada ahli kami

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada pendengar yang dihormati. Kami mengharapkan sokongan daripada anda. Sebarkan pada rakan, keluarga, sahabat, teman-teman dan sesiapa sahaja yang anda kenali untuk bersama-sama memeriahkan LayanFM ini.

Kami di LayanFM adalah sebuah rangkaian radio online yang baru bergiat aktif. Kami memainkan muzik yang terbaik terus ke telinga anda walaupun dimana anda berada, mahupun di pejabat, di rumah, atau di bilik tidur anda sekalipun . LayanFM beroperasi selama 24jam sehari tanpa henti.

Buat sementara waktu, web ini akan mengalami sedikit ganguan bagi tujuan menaik taraf. Jadi jika anda nampak kelainan semasa berada disini, jangan terkejut, sebab itulah perubahan yang telah kami lakukan.

Di LayanFM bukan sahaja mempunyai radio online tanpa henti, kami juga memberikan anda ruangan chatting untuk anda berborak sambil mendengarkan muzik di LayanFM. Ruangan chatting adalah PERCUMA, yer PERCUMA... Anda boleh berborak bila-bila masa. Jadi tunggu apa lagi.. Klik ke ChatBox sekarang..

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X marah :-o :-) senyap2 :| 8-} :)] ~x( blogwalking b-( yes #) =)) boring

Post a Comment